ISO 9001

ISO 9001/2008 specifica cerintele pentru un sistem de management a calitatii.

- un sistem de management al calitatii certificat demonstreaza angajamentul dumneavostra fata de calitate si satisfactia clientului;  
- increderea in capacitatea de a produce "calitate" a unei organizatii este premiza de baza pentru o cooperare fructuoasa;
- calitatea proceselor si a rezultatelor acestor procese, este si va fi intotdeauna un factor de competitie important, daca nu cel mai important;
- cele opt principii, aplicarea acestora la managementului calitatii sunt un mijloc de a orienta compania dumneavoastra catre telurile propuse si de a va imbunatati in mod continuu performantele;

 

Aplicati ciclul imbunatatirii continue dupa principiile:

Planifica

Efectueaza

 Verifica

 Actioneaza

Acest principiu va permite sa mentineti o dezvoltare continua a dotarilor si capacitatilor dumneavoastra de a satisface cerintele si asteptarile clientilor intr-o tot mai mare masura.

 

Beneficii

- indeplinirea politicii si a obiectivelor intreprinderii; 
- castigarea increderii clientilor; 
- cresterea satisfactiei clientilor; 
- imbunatatirea continua a performantei generale; 
- adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; 
- satisfactia angajatilor; 
- imbunatatirea performantei; 
- transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; 
- evitarea erorilor in locul corectarii acestora; 
- economie de timp si bani;



Cui se adreseaza ?

- companiilor din toate domeniile de activitate, din orice regiune a globului, care doresc sa supuna propriile organizatii unei evaluari externe si unei comparatii de Buna Practica (G*P) in raport cu concurenta;
- companiilor care doresc sa imbunatateasca performanta si competivitatea pe piata nationala si internationala;
- aplicarea principiilor managementului calitatii nu numai ca aduce beneficii directe, dar asigura in acelasi timp o contributie semnificativa la managementul costurilor si riscurilor;
- consideratiile managementului beneficiilor, costurilor si riscurilor sunt importante pentru organizatie, clientilor acesteia si alte organisme interesate.

Piramida calitatii

 


A aparut noua editie a standardului SR EN ISO 9000:2006

- Sisteme de management al calitatii. Principii fundamentale si vocabular 

- descrie principiile fundamentale ale sistemelor de management al calitatii si specifica terminologia pentru acestea, si cuprinde o anexa cu diagrame conceptuale, care furnizeaza reprezentari grafice ale relatiilor dintre termenii din diverse domenii referitoare la sistemele de management al calitatii.

A aparut noua editie a standardului SR EN ISO 9001:2008

- Sisteme de management al calitatii. Cerinte 

- standardul SR EN ISO 9001:2008 stabileste cerintele pentru sistemul de management al unei organizatii care doreste sa demonstreze abilitatea de a furniza constant un produs/serviciu conform cerintelor clientilor si cerintelor legale si care vizeaza cresterea satisfactiei clientilor prin aplicarea efectiva a sistemului, inclusiv a imbunatatirii continue a sistemului.

Esenta familiei ISO 9000.

Familia ISO 9000 reprezinta un consens international privind bunele practici de management al calitatii.

ISO 9001:2008 este un standard, care ofera un set de cerinte standardizate pentru un sistem de management al calitatii, indiferent de organizatie, dimensiunea acesteia, sau daca aceasta activeaza in sectorul privat sau in cel public. Acesta este singurul standar din familia ISO 9000 in momentul actual care se poate certifica (certificarea nu este o cerinta obligatorie). Familia ISO 9000 acopera aspecte specifice, cum ar fi:
- principiile fundamentale si vocabular
- imbunatatirea performantei
- documentare proceselor
- formare profesionala
- precum si aspectele economice si financiare.

De ce o organizatie ar trebui sa introduca un sistem de management bazat pe ISO 9001:2008?

Fara clienti multumiti , o organizatie este in pericol!

Pentru a pastra clientii multumiti, organizatia trebuie sa-si indeplineasca cerintele fata de acestia.Standardul ISO 9001:2008 ofera un cadru incercat si testat pentru abordarea sistematica si pentru gestionarea proceselor organizatiei, astfel incat acestea sa consecvent dovedite si sa multumeasca asteptarile clientilor.

ISO 9001:2008 nu contine nici o cerinta noua.

Schimbarile in tranzitia de la ISO 9001:2001 la ISO 9001:2008 nu sunt atat de substantiale. Credem ca trebuie sa va prezintam si o alta viziune !

John Seddon

Produse:

Exemplu- Manual Calitatii


Pune-l in cos
pret: 10

Controlul documentelor


Descarcare
pret: 0

Familia de standarde


Descarcare
pret: 0

Planificarea actiunii


Descarcare
pret: 0

Reactia clientului


Descarcare
pret: 0

Fisa de evaluare a locului de munca


Descarcare
pret: 0

Managementul deseurilor


Descarcare
pret: 0

Manual al sistemului de management integrat


Descarcare
pret: 0

Necomformitati, accidente si incidente


Descarcare
pret: 0

Controlul inregistrarilor si anexe


Pune-l in cos
pret: 5

Controlul documentelor


Pune-l in cos
pret: 5

Controlul produselor si servicilor neconforme si anexe


Pune-l in cos
pret: 10

Audit Intern si anexe


Pune-l in cos
pret: 10

Actiuni corective si anexa


Pune-l in cos
pret: 5

Actiuni preventive si anexe


Pune-l in cos
pret: 10

Login utilizatori

Cos de cumparaturi

Cosul Dvs este gol.

Newsletter

Dezabonare